خدمات پس از فروش ای-تبلت

7 روز گارانتی تعویض دستگاه های بدون گارانتی :

از آنجا که گاهی مشتریان برای تست کالای خریداری شده به فرصت بیشتری نیاز دارند، در راستای خدمت رسانی بهتر ای-تبلت فرصت تست فنی کالاهای فروخته شده را 7 روز کاری پس از تحویل در نظر گرفته است.
جهت استفاده از این سرویس به نکته‏‏‌های زیر دقت بفرمایید:
جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، از طریق تلفن های شرکت اعلام گردد.
کارشناسان ای-تبلت ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا می‌توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید.
برای ارسال کالای دارای ایراد فنی به ای-تبلت، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
این سرویس اشکال‏‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

بسته ی حمایت از مصرف کننده ای-تبلت :

فروشگاه ای-تبلت جهت رفاه هر چه بیشتر مشتریان خود و برای اولین بار خدمتی منحصر به فرد تحت عنوان “بسته ی حمایت از مصرف کننده ای-تبلت” به مشتریان خود ارائه می نماید. تحت این خدمت در صورتیکه کالای خریداری شده توسط مشتریان در طول مدت گارنتی دارای هر گونه مشکل و ایراد فنی گردد، دیگر نیازی به مراجعه و پیگیری توسط مشتری به شرکتهای ارائه دهنده خدمات گارانتی نمی باشد، تنها کافیست با فروشگاه تماس گرفته و مشکل را اعلام نمایند، پس از آن فروشگاه بطور کامل پیگیر موضوع شده و تا حصول نتیجه آن را پیگیری خواهد نمود.

این خدمت برای مشتریان ساکن شهرستان ها به این شکل خواهد بود که آنها صرفا کالا را به آدرس دفتر مرکزی فروشگاه ارسال می نمایند، پس از آن فروشگاه اقدامات لازم را با هماهنگی مشتری انجام و سپس از طریق پست برای مشتری ارسال می نمایند. لازم به توضیح است که کلیه خدمات فروشگاه برای مشتریان رایگان و مشتری صرفا لازم است که هزینه های که مربوط به خدماتی که مرتبط به ای-تبلت نیست (بطور مثال تعویض قطعاتی که شامل گارانتی نیست یا هزینه های پستی از شهرستان ها) را پرداخت نمایند.