گارانتی طلایی ای تبلت

گارانتی طلایی ای تبلت

با توجه به اشکالات بوجود آمده در تبلت ها و عدم پاسخگویی مناسب شرکت های گارانتی، و همچنین دریافت هزینه های گزاف توسط تعمیرکاران متفرقه و درخواست مشتریان ای تبلت مبنی بر ارایه ی خدمات، فروشگاه اینترنتی تبلت در راستای جلب رضایت مشتریان،اقدام به ارایه ی گارانتی طلایی برای تبلت ها نموده است. استفاده از گارانتی طلایی ای تبلت اختیاری بوده ولی به شدت توصیه میگردد. در زیر شرایط گارانتی طلایی ای تبلت ذکر شده است. قیمت گارانتی بسته به محصول متفاوت بوده و در توضیحات محصول  ذکر میگردد. از امروز با خیالی راحت از ای تبلت خرید نمایید.

ای تبلت، تضمین خرید شماست.

شرایط اختصاصی گارانتی طلایی ای تبلت :

گارانتی شامل تعمیر و تعویض می باشد.

مدت زمان گارانتی ای تبلت جهت تبلت ، در گارانتی طلایی 12 ماه می باشد.

در صورتی که دستگاه به هر دلیلی قابل تعمیر نباشد، دستگاه با یک دستگاه نو تعویض می شود. در صورتی که مدل دستگاه دیگر موجود نباشد و تولید آن به اتمام رسیده باشد مدل مشابه با همان دستگاه و یا مدل انتخابی مشتری با احتساب تفاوت قیمت به مشتری ارایه خواهد شد.

باطری دستگاه، از زمان شروع زمان گارانتی دستگاه به مدت 6 ماه تحت ضمانت خواهد بود.

شارژر دستگاه به مدت 3 ماه و تا 1 بار، شامل گارانتی تعویض میشود.

حفظ اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه به عهده مشتریان بوده و لازم است تا پیش از مراجعه به مرکز خدمات از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند. بدیهی است که در غیر اینصورت، ای تبلت مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات مشتریان در فرایند تعمیر نخواهد داشت.

چنانچه در فرایند تعمیر، کارشناسان فنی ، نسبت به تعویض قطعه هایی اقدام و یا دستگاه مشتری را با دستگاهی دیگر تعویض و یا دستگاه را از وی خریداری کنند، مشتری دیگری حقی در مورد قطعات و دستگاه تعویض شده و یا دستگاه خریداری شده نداشته و همگی جزو داراییهای گارانتی ای تبلت به حساب می آیند.

ارایه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی و حصول اطمینان از صحت آن در زمان مراجعه به مرکز خدمات ای تبلت و یا ارسال دستگاه ضروری است.

مدت زمان ارایه ی گارانتی و تعمیر و تعویض دستگاه بسته به شرایط از 1 روز تا نهایتا 7 روز کاری می باشد.

شرایطی که باعث نقض گارانتی دستگاه میشوند:

ایراداتی که ناشی از ضربه خوردگی، قرار گرفتن تحت فشار و همچنین آب خوردگی دستگاه باشد شامل گارانتی نمی شود. با اینحال این ایرادات شامل خدمات پس از فروش بوده و در صورت موجود نبودن قطعه دستگاه با احتساب هزینه ی خسارت وارد شده تعویض میگردد.

شکستگی و خرابی تاچ و LCD شامل گارانتی نمی باشد. . با اینحال این ایرادات شامل خدمات پس از فروش بوده و در صورت موجود نبودن قطعه دستگاه با احتساب هزینه ی خسارت وارد شده تعویض میگردد.

باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل.

عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجی USB ،HDMI، تلویزیون، نمایشگر و مانند آن.

ایرادات و عیوب سخت افزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم افزارهای غیر استاندارد، سیستم عاملهای غیر منطبق و غیر رسمی و یا آلوده شدن سیستم به ویروسهای کامپیوتری.

 

لطف و حمایت مشتریان ما را بر آن داشت که از طریق ارایه ی گارانتی طلایی، مشتریان خود را حمایت نماییم.